Tip: Splits je post meteen in 3 delen

 

  1. Belangrijke stukken

Dit zijn de papieren van verzekeringen, facturen e.d. Berg deze meteen op in een ordner(s). Doe eventueel een schutblad tussen wel of niet betaald. Maar niet overal wegleggen of in allerlei mapjes bewaren. Ook niet van het ene mapje naar het andere mapje. Dit is alleen extra werk en maakt het onoverzichtelijk.

  1. Diverse informatie

Post waarvan je misschien iets wilt nalezen of gebruiken, zoals prijslijsten, brochures, vakliteratuur e.d. Doe deze meteen in een aparte bak of tijdschriftenstandaard. Daar zijn ze meteen opgeborgen en is het geen rommelige stapel meer op je bureau. En toch heb je ze dan altijd bijdehand.

  1. En deel 3 kan meteen in de papierbak.

 

Pauline Mulders

Winstcoach voor ZZP, Zakelijk Zelfstandige Professionals. Wil jij je bedrijf laten groeien? Meer klanten en meer omzet? Of beter nog meer winst? Doe mee met onze challenge

Geef een reactie