Een pakket voor elke fase in uw onderneming!

Admin-online maakt administratie voor iedreen makkelijk en goed betaalbaar! Geen gedoe meer met stapels post en ordners!

Kies uit een van onze pakketten

Voor onze administratieservice hebben we verschillende abonnementen samengesteld. Het aantal facturen en mutaties en de samenstelling van uw bedrijf als uitgangspunt. Voor een zelfstandige professional met (nog) weinig facturen tot een groter bedrijf en met eventueel diverse personeelsleden.

Starters pakket

49 / Per maand excl. 21%btw
  • facturen en bonnen uploaden
  • bankkoppeling
  • tot 250 facturen of bonnen
  • online inzage 24/7
  • digitaal archief
  • btw aangifte per kwartaal
  • facturen maken en mailen

ZZP/ Eemanzaak pakket

69 / Per maand excl. 21%btw
  • facturen en bonnen uploaden
  • bankkoppeling
  • tot 250 facturen of bonnen
  • online inzage 24/7
  • digitaal archief
  • btw aangifte per kwartaal
  • facturen maken en mailen
  • fiscaal jaarwerk
  • jaaraangifte inkomstenbelasting

V.O.F. en B.v pakket

89 / Per maand excl. 21%btw
  • facturen en bonnen uploaden
  • bankkoppeling
  • tot 250 facturen of bonnen
  • online inzage 24/7
  • digitaal archief
  • btw aangifte per kwartaal
  • facturen maken en mailen
  • fiscaal jaarwerk
  • jaaraangifte inkomstenbelasting
  • publicatiestukken
  • aangifte vennootschapsbelasting
  • bespreking jaaraangifte
  • onbeperkt telefoon- en mailsupport

Hoe werkt het? Jouw administratie altijd volledig bijgewerkt in deze eenvoudige stappen

Factureren

Maak zelf je eigen verkoopfacturen eenvoudig online en mail deze direct naar je klant.

Vanaf het extra pakket beschikbaar.

Bank-koppeling

Je zakelijke bankrekening kunnen we koppelen aan je administratie. Of je kunt bankbestanden uploaden. Dan worden de gegevens ingelezen en verwerkt.

Uploaden

Foto of scan maken van je inkoopfacturen en bonnen en uploaden. Of facturen per mail doorsturen naar je administratie mailbox.

Inzage

Jij hebt overal via internet inzage in je administratie. Je kunt openstaande posten en gegevens zien van klanten en leveranciers en het resultaat. Duidelijk in cijfers en grafieken in beeld.

Probeer NU 30 dagen gratis!

VRAAG & ANTWOORD

Wanneer kan ik starten?

je kunt op elk moment starten met een administratie, dus ook halverwege het jaar of de maand.

Wanneer ontvang ik de factuur?

Aan het einde van elke maand ontvang je de factuur. De betalingstermijn is 7 dagen.

Kunnen voorgaande periodes ook worden verwerkt?

Ja dat kan. Zodra je wilt starten openen we voor je een administratie. Je kunt dan direct beginnen met aanleveren. Op verzoek kunnen eerdere periodes ook worden verwerkt. Dit hoeft niet eerst, dit kan later. We zullen dat met je overleggen.

Kunnen salarissen van personeel worden verwerkt?

Ja, salarisadministratie doen we ook. Van het personeel kunnen we per 4 weken of per maand de salarissen en de aangiftes voor de loonheffingen en pensioenen verzorgen.

 

In een jaar heb ik meer dan 250 facturen, wat kost het dan?

Als je in een jaar meer dan 250 facturen en/of bonnen hebt dan worden hiervoor extra kosten berekend. Dit wordt altijd tijdig overlegd. U krijgt niet achteraf een extra hoge rekening. De berekening is per bundel van iedere 100 extra facturen.

Wanneer kan ik opzeggen?

Opzeggen kan per maand. Er is 1 maand opzegtermijn.

 

 

Ik maak zelf facturen in een ander software pakket, kan dat?

Ja, dat kan. Onze prijzen zijn erop gebaseerd dat facturering via ons boekhoudpakket gaat. Facturen uit andere pakketten kunnen ook door ons verwerkt worden. Afhankelijk van de aanlevering kunnen er extra kosten worden berekend, ook dit altijd vooraf in overleg.

Ik heb een achterstand met mijn administratie.

Geen probleem. Je kunt direct beginnen en ervoor zorgen dat de administratie vanaf dat moment wordt aangeleverd. De achterstand halen we later binnen enkele weken voor je in. Daar hebben wij geen moeite mee, dat doen we graag voor je.

Hoe kan ik mijn bankgegevens aanleveren?

Onze systemen en pakketten zijn erop gebaseerd dat de bankrekening(en) gekoppeld zijn aan de administratie zodat wij die dagelijks voor je kunnen verwerken. Dit kan met een bankrekening van de grotere banken. Van ander banken kan een bestand worden aangeleverd.

Kan ik vanuit een ander boekhoudpakket overstappen?

Ja, altijd. In overleg kunnen we dan eerdere bestanden inlezen afhankelijk van het eerder gebruikt programma.

Ontvang ik ook een jaarrekening?

Ja, vanaf het Extra pakket doen wij het fiscale jaarwerk en de aangifte inkomstenbelasting. Hierbij zit een eenvoudige jaarrekening.

En als ik een tussentijdse cijfer of uitgebreide jaarrekening nodig heb?

Ja, ook die kunnen we maken voor je. Als je bijvoorbeeld voor bank of financieringsmaatschappij tussentijdse cijfers of een uitgebreide jaarrekening nodig hebt kunnen we die voor je maken. Dit zit niet standaard in het pakket, de kosten hiervan worden vooraf doorgegeven..

Sluit Menu